შემოქმედებითი ინდუსტრიები

იენი თუ ლორელი, ტრიუდო თუ ბიბერი – Google-მა ახალი თამაში შექმნა

Google-მა ახალი თამაში შექმნა, სახელწოდებით, ,,Game of the Year”, რომლის პრინციპიც შემდეგში მდგომარეობს: მომხმარებელმა უნდა გამოიცნოს ვის ან რას ეძებდნენ ადამიანები გუგლში ყველაზე ხშირად.

ბონუსურ ტურებში კი უკვე საძიებო ველში ყველაზე ნაკლებად ნახსენები სიტყვები უნდა განსაზღვროთ.

Google-ის ტესტი 2018 წლის მნიშვნელოვან მოვლენებს ეხება.

მის შესავსებად ეწვიეთ ბმულს.

 

კომენტარები

კომენტარი