კულტურა სტილი, დიზაინი

“Lacoste-მ” იკონური ნიანგის ლოგო გადაშენების პირას მყოფ ცხოველთა შესაბამისად შეცვალა

მსოფლიოში ცნობილმა ფრანგულმა ტანსაცმლის ბრენდმა “Lacoste” თავისი იკონური ნიანგის ლოგო გადაშენების პირას მყოფ ცხოველთა შესაბამისად შეცვალა, – ამის მიზანი სამოქალაქო თვითშეგნების ამაღლება იყო.

ბუნების კონსერვაციის საერთაშორისო კავშირთან თანამშრომლობით, “Lacoste-მ” წარმოადგინა თავისი iconic polo-shirts- ის ათი ახალი დიზაინი, სადაც ათი გამორჩეული ცხოველია, რომელთაგანაც თითოეული მათგანი გადაშენების პირასაა.

პერანგების შეძენით, თითოეულ მოქალაქეს აქვთ შესაძლებლობა მიიღოს მონაწილეობა IUCN- ისა და “Lacoste-ს” საქველმოქმედო კამპანიაში, რომელიც მსოფლიო მემკვიდრეობის დაცვას ეხმარება.

კომენტარები

კომენტარი