ვიდეოები

5 უძველესი ქართული რეკლამა, რომელიც აღარ გვახსოვს

როდესაც საქმე რეკლამასა და პიარს ეხება, კრეატიულობა არა მხოლოდ სასარგებლო, არამედ აუცილებელი ხდება. დაბეჭდილი, ელექტრონული, ონლაინ ან თუნდაც აუდიო რეკლამები აუცილებლად შთამბეჭდავ პირველ ეფექტს უნდა ახდენდეს ადამიანზე. თუ რეკლამა ადამიანის ყურადღებას შესაფერისად ვერ მიიქცევს და არ ექნება კარგი პირველი ეფექტი, მაშინ თამამად შეიძლება ითქვას, რომ პროექტმა არ გაამართლა.

რეკლამის კრეატიულობა და კომიკურობა დიდ გზას გადის, სანამ საბოლოო სახეს მიიღებს. ისინი ადამიანს აგებინებენ კონკრეტული ბრენდის ან კომპანიის იდენტურობის შესახებ და არწმუნებენ, რომ თქვენი ფირმა კონკურენტებზე გაცილებით უკეთესია.

სწორედ ამ მოტივით იქმნებოდა ძველი ქართული დიგიტალიზებული რეკლამები, თუმცა ამ გადმოსახედიდან ყველაფერი არასერიოზულად გვეჩვენება.

“არტნიუსი” გთავაზობთ 5 უძველეს ქართულ რეკლამას, რომელიც დავივიწყეთ:

 

 

 

 

 

კომენტარები

კომენტარი